رئیس سازمان شیلات:

2600 تن به ظرفیت تولید ماهی سردابی در خوزستان افزوده می شود

2600 تن به ظرفیت تولید ماهی سردابی در خوزستان افزوده می شود

گل چرم: رئیس سازمان شیلات کشور اظهار داشت: شهرک شیلاتی اندیمشک زمینه افزایش ظرفیت تولید را به میزان دو هزار و 600 تن در خوزستان می افزاید.



به گزارش گل چرم به نقل از مهر، نبی الله خون میرزایی عصر امروز چهارشنبه در آئین شروع عملیات اجرائی شهرک شیلاتی اندیمشک، اظهار نمود: شهرک شیلاتی اندیمشک حلقه اتصال تولید ماهی سردابی در شهرستان اندیمشک و استان خوزستان را تکمیل می کند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: پروژه شهرک شیلاتی اندیمشک زمینه افزایش تولید را به میزان دو هزار و ۶۰۰ تن ماهی سردابی در استان خوزستان فراهم خواهدنمود.
رئیس سازمان شیلات کشور اظهار نمود: یک طرح به صورت پایلوت برای پرورش ماهی های سرد آبی کوچک در اندیمشک و با هدف الگوسازی برای ایجاد مشاغل کوچک و خانگی ایجاد شود.
وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های اندیمشک، عنوان کرد: جهت استفاده از ظرفیت کانال های آب رسان کشاورزی در اندیمشک باید تصمیمات لازم اتخاذ شود.
خون میرزایی اظهار داشت: بواسطه تکمیل پروژه شهرک شیلات اندیمشک زمینه بسته بندی، صادرات محصولات آبزی و ایجاد پایانه صادرات برای استان خوزستان در شهرستان اندیمشک به صورت متمرکز ایجاد می شود.


منبع:

1399/11/24
18:59:19
0.0 / 5
1319
تگهای خبر: تولید , جهاد كشاورزی , صادرات , كشاورزی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
گل چرم