تولیدكننده 40 درصد ماسك كشور با مشكل برق مواجه می باشد

تولیدكننده 40 درصد ماسك كشور با مشكل برق مواجه می باشد

به گزارش گل چرم ایسنا/مركزی مدیرعامل كارخانه تولید ماسك در استان مركزی با اشاره به اینكه در صورت تامین برق مورد نیاز، تمام توان كارخانه در امر تولید مصروف و متمركز می شود، اظهار داشت: 40 درصد نیاز كشور به ماسك در زرندیه تامین می شود.


شهباز عیوضی دوشنبه پنجم اسفندماه در گفت و گو با ایسنا، بیان كرد: این كارخانه با سابقه ۳۸ ساله و وسعت ۸ هزار متری در شهرك شهید مهدی پرندك شهرستان زرندیه در امر تولید ماسك فعالیت دارد.
وی اضافه كرد: با شیوع و شناسایی موارد مبتلاشدن به ویروس كرونا در كشور، این واحد تولیدی فعالیت خودرا افزایش داده است بطوریكه هم اكنون در سه شیفت كاری با ۱۶۰ نفر پرسنل قسمتی از نیاز كشور به ماسك را تامین می كند.
عیوضی با اشاره به تولید انواع ماسك كش دار، بنددار N95 در این كارخانه اظهار داشت: هم اكنون روزانه ۳۰۰ هزار عدد ماسك كش دار و بنددار در این كارخانه تولید می شود كه تامین كننده ۴۰ درصد نیاز كشور است، همین طور ۲۰ درصد نیاز كشور به ماسك های N۹۵ نیز در این كارخانه تامین می شود.
وی با تاكید بر اینكه تمام تولیدات این واحد در اختیار وزارت بهداشت است و این وزارتخانه راسا در امر عرضه و توزیع آن تصمیم می گیرد، اضافه كرد: خوشبختانه تمامی مواد اولیه مورد نیاز برای تولید برقرار است و تلاش این مجموعه تولیدی تنها كمك به مردم و رفع نیاز كشور در این شرایط خاص است.
مدیرعامل كارخانه تولید ماسك در استان مركزی با اشاره به اینكه یك مشكل در امتداد فعالیت این شركت وجود دارد، اشاره كرد: كارخانه برای تولید با مشكل برق مواجه می باشد، هم اكنون برق ۵۹ ولت در اختیار داریم كه باید به ۲۲۰ ولت افزایش یابد و مجموعه استان قول مساعدت طی هفته جاری را داده اند كه با رفع این مشكل تمام توان كارخانه در امر تولید مصروف و متمركز می شود.




منبع:

1398/12/05
14:06:36
5.0 / 5
4764
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
گل چرم