با حكم وزیر جهاد كشاورزی؛

سرپرست جدید سازمان جنگل ها منصوب گردید

سرپرست جدید سازمان جنگل ها منصوب گردید

گل چرم: عباس كشاورز، سرپرست وزارت جهاد كشاورزی در حكمی، مسعود منصور به سمت سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری منصوب گردید.



به گزارش گل چرم به نقل از وزارت جهاد كشاورزی، عباس كشاورز، سرپرست وزارت جهاد كشاورزی در حكمی، مسعود منصور به سمت سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری منصوب گردید.
در قسمتی از این حكم آمده است: نظر به اهمیت حفظ و احیا منابع طبیعی كشور به خصوص حفظ، احیا و صیانت از جنگل های كشور در كنار اهتمام كامل به حفاظت خاك با استفاده و متكی به انواع روش های بیولوژی و مكانیكی و انجام عملیات آبخیزداری و از همه مهم تر انجام كلیه این گونه اقدامات و عملیات با بهره گیری حداكثر از مشاركت مردم و بهره برداران در كنار احیا مراتع و پوشش های گیاهی، بنا بر سوابق باارزش علمی و اجرایی به سبب این حكم به سمت سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری منصوب می شوید.
سرپرست وزارت جهاد كشاورزی در حكمی جداگانه ضمن قدردانی از زحمات دكتر خسرو شهبازی در مدت مسئولیت سرپرستی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری كشور ابراز امیدواری كرد: كماكان در مسؤولیت معاونت آبخیزداری این سازمان از تجربیات بهادار وی، بهره مند شود.

1399/01/12
14:43:39
5.0 / 5
4765
تگهای خبر: جهاد كشاورزی , كشاورزی , وزارت جهاد كشاورزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
گل چرم