این خبر بروز رسانی شده است

مشكل توقف توزیع مرغ گرم در كرج حل شد

مشكل توقف توزیع مرغ گرم در كرج حل شد

گل چرم: رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های كشاورزی شهرداری كرج اظهار داشت: پنجشنبه ۱۱ بهمن گوشت مرغ تازه در میادین با نرخ مصوب هر كیلو ۱۰ هزارو ۵۰۰ در بازار روزها توزیع می شود.


وحیدی در گفت و گو با ایسنا منطقه البرز اظهار نمود: توزیع گوشت مرغ گرم دولتی در بازار روزهای كرج مجدداً شروع شده و شهروندان می توانند با بازگشت به این مراكز نسبت به تأمین نیاز خود اقدام نمایند. در صورت عدم توزیع گوشت و مرغ دولتی در بازار روزها اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.
وی با اشاره به اینكه فردا گوشت مرغ گرم در میادین توزیع می شود اظهار داشت: فردا گوشت مرغ تازه در میادین با نرخ مصوب هر كیلو ۱۰ هزار و ۵۰۰ در بازار روزها توزیع می شود.
چند ساعت پیش، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های كشاورزی شهرداری كرج گفته، تا اطلاع ثانوی مرغ گرم در بازار روزهای كرج توزیع نمی گردد.
عباس وحیدی در گفت و گو با ایسنا درباره توزیع نشدن گوشت گرم مرغ در بازار روزهای شهر، اظهار نمود: به دلایلی گوشت مرغ گرم با نرخ دولتی تا اطلاع ثانوی در بازار روزهای كرج توزیع نخواهد شد.
وی اشاره كرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های كشاورزی شهرداری كرج صرفاً توزیع كننده گوشت و مرغ دولتی است و تا زمانی كه از راه سازمان جهاد كشاورزی و سایر ارگان های مرتبط این تولیدات به دست ما نرسد، امكان توزیع در میادین و بازار روزها وجود ندارد.
وحیدی اظهار نمود: میوه و سبزی در بازار روزهای كرج نرخ مصوب و مشخصی دارد و عرضه آنها باید صرفاً با قیمت های تعیین شده صورت بگیرد. این سازمان وظیفه كنترل قیمت میوه را بر عهده دارد و باید با واگذاری غرفه به تولیدكنندگان و حذف واسطه ها میوه را با قیمت مناسب به دست مردم برساند.
وی ادامه داد: باید قیمت انواع میوه و سبزی در غرفه ها نصب شده باشد تا شهروندان بتوانند برمبنای توان مالی خود برای خرید اقدام نمایند.
وی با اشاره به سبب تفاوت قیمت یك نوع میوه در میادین میوه و تره بار توضیح داد: میوه و سبزیجات برمبنای درجه یك و دو بودن دسته بندی شده و طبیعی است به خاطر اختلاف كیفیتی كه دارند قیمت آنها تا حدودی با هم فرق داشته باشد.
وحیدی بیان كرد: وحیدی بیان كرد: بعنوان مثال هم اكنون انار، انگور، پرتقال تامسون، نارنگی، سیب و موز خوشه ای درجه یك به ترتیب شش هزار و ۷۰۰، شش هزار و ۲۰۰، سه هزار و ۷۹۰، پنج هزار و ۹۰۰، شش هزار و ۹۰۰ و ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و درجه دو آنها به ترتیب پنج هزار و ۷۰۰، پنج هزار و ۲۰۰، سه هزار و ۱۰۰، چهار هزار و ۹۰۰، پنج هزار و ۵۰۰ و نه هزار و ۷۰۰ تومان در بازار روزهای كرج به فروش می رسد.
این مسئول اشاره كرد: طبق آخرین نرخ مصوب، آناناس طلایی به قیمت هر كیلو ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان گران ترین میوه و هندوانه هر كیلو ۲، ۹۰۰ تومان ارزان ترین میوه میادین میوه و تره بار كرج است.



1397/11/10
23:44:21
5.0 / 5
4980
تگهای خبر: بازار , تولید , جهاد كشاورزی , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
گل چرم