بیمه شده ها از خدمات شركت های خلاق بهره مند شدند
یک شرکت خلاق موفق شده است به چند میلیون بیمه شده، در حوزه درمان خدمات ارائه نماید.
به گزارش گل چرم به نقل از ایسنا، یعقوب قنبرزاده، مدیرعامل این شرکت خلاق اظهار داشت: صنعت بیمه کشور، نیازهای مختلفی در حوزه فناوری و نوآوری دارد، این شرکت با تاسیس یک واحد تحقیق و توسعه در ضمن سالهای مختلف، تلاش نموده است که پاسخگوی این نیازهای فناورانه باشد. اتصال بیمه گر، بدنه سازمان و بیمه شده، همچون اهدافی است که ما در این مجموعه دنبال می نماییم.
مدیرعامل این شرکت خلاق اضافه کرد: برمبنای راهکاری که بعنوان TPA شناخته می شود، ارتباط بین شرکت های بزرگ بیمه، زنجیره سرویس دهی و مردم برقرار می شود. برای مثال در بیمه درمان، سازمان بزرگ بیمه گر، مراکز درمانی و مردم، سه ضلعی هستند که ما تلاش داریم آنها را به صورت برخط و آنلاین با یکدیگر مرتبط نماییم.
این فعال دانش بنیان ضمن تاکید بر لزوم ارائه آنلاین خدمات بیمه، اظهار داشت: در این مدل، ما بعنوان مثال در حوزه بیمه تکمیلی درمان، فعالیت می نماییم، مرکز درمانی با ارائه یک کد ملی ساده از طرف بیمار و مراجعه کننده، به آسانی از شرایط بیمه شده، مدت زمان اعتبار بیمه و نکات دیگر، باخبر می شود و نیازی به استفاده از دفترچه یا سایر مدارک کاغذی نیست.
وی ادامه داد: خود شخص بیمه شده نیز می تواند با مراجعه به این پلتفرم، اطلاعاتی مانند سوابق بیمه و دیگر اطلاعات در رابطه با خودش را کسب کند. در این روش کار، بیمار و بیمه شده به صورت رایگان با پلت فرم تعامل می کنند و در نهایت سازمان بیمه گر، هزینه ای نهایی را در صورتحساب کلی، منظور خواهدنمود. هم اکنون چند میلیون بیمه شده از خدمات لاین پلت فرم بهره مند شده اند.
برمبنای اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، مدیرعامل این شرکت خلاق ضمن تاکید بر ارائه راهکارهای قابل اجرای فناورانه، توضیح داد: هم اکنون بر روی دیگر نیازهای این حوزه در حال تحقیق و توسعه هستیم و بدون شک، صنعت بیمه، نیازمند همیاری بیشتری از طرف فعالین دانش بنیان و استارتاپی است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب