تسلا توقف تولید باتری خودروهای برقی را تكذیب نمود

تسلا توقف تولید باتری خودروهای برقی را تكذیب نمود

گل چرم: تسلا خبر توقف سرمایه گذاری در كارخانه گیگافاكتوری ۱ در آمریكا را كاملاً رد و تكذیب نمود.


به گزارش گل چرم به نقل از ایسنا، تسلاموتورز كه از شركت های خودروسازی فعال در حوزه طراحی و تولید خودروهای برقی و الكتریكی به حساب می آید و همواره اهداف و برنامه های بلندپروازانه و جاه طلبانه ای برای تصاحب سهم بزرگی از بازارهای جهانی را اعلام نموده است، حالا در واكنش به اخبار و گزارش های جدیدی كه در ارتباط با احتمال توقف خط تولید این شركت در كارخانه گیگا فاكتوری ۱ كه در ایالت نوادای ایالات متحده آمریكا وجود دارد، آنرا رد و تكذیب كرده است.
مقامات تسلا در گزارش نشریه Nikkei Asian Review خاطرنشان كرده اند كه به هیچ وجه اخباری كه در رابطه با توقف خط تولید خودروهای برقی و الكتریكی در این كارخانه آمریكایی در فضای مجازی انتشار یافته است، صحت نداشته و كذب بوده است.
این نشریه چند روز پیش اعلام نموده بود كه تسلاموتورز به همراه پاناسونیك در حال برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت این كارخانه به میزان ۵۰ درصد تا سال ۲۰۲۰ میلادی هستند چراكه بنظر می رسد كه سرمایه گذاران به صورت فزاینده ای درباره احتمال كاهش تقاضا برای خودروهای الكتریكی ابراز نگرانی كرده اند كه به واسطه همین تشدید نگرانی ها، سهام تسلا حدود سه درصد كم شد.
كارخانه گیگا فاكتوری ۱ در ایالت نوادای آمریكا محلی است كه دو شركت پاناسونیك و تسلا به صورت مشترك و با همكاری یكدیگر به تولید باتری خودروهای برقی می پردازند.



1398/01/24
15:41:54
5.0 / 5
5102
تگهای خبر: بازار , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
گل چرم