از سوی رئیس سازمان دامپزشكی مطرح شد؛

انتقاد شدید از  گسترش دانشكده های دامپزشكی در كشور

انتقاد شدید از  گسترش دانشكده های دامپزشكی در كشور

گل چرم: رئیس سازمان نظام دامپزشكی كشور ضمن انتقاد شدید از احداث دانشكده های گوناگون دامپزشكی در كشور، اظهار داشت: با بروز فاجعه در كمیت و كیفیت حوزه آموزش مواجهیم.



به گزارش گل چرم به نقل از مهر، محمدرضا صفری رئیس سازمان نظام دامپزشكی كشور در مراسم پنجمین كنگره بین المللی «كلینیسین های دام های بزرگ» با اشاره به لزوم تغییر در حوزه دامپزشكی اظهارداشت: در كنار همه چیزهایی كه بنیان گذاشته ایم آموزش مهم ترین مورد است.
وی با انتقاد از تعدد احداث دانشكده های دامپزشكی در كشور، اظهار داشت: تعداد دانشگاه های دامپزشكی، چه دولتی و چه آزاد در كشور بسیار زیاد است و نیازی به این همه دانشگاه نیست.
رئیس سازمان نظام دامپزشكی با تاكید بر اینكه تولید دانش افتخار است نه ساخت دانشگاه، اظهارداشت: با بروز فاجعه در كمیت و كیفیت حوزه آموزش مواجه هستیم.
صفری افزود: بدین سبب ما برای گسترش حرفه دامپزشكی باید به سمت تغییر حركت نماییم تا باسواد شویم و برای این كار نیاز داریم كه راهكارهای مناسب را شناسنایی نماییم.
وی با تاكید بر اینكه توانایی ها و ظرفیت های این اقدامات در ما وجود دارد، اضافه كرد: ما با تعامل مناسب می توانیم به اهداف مورد نظرمان دست یابیم.
صفری اشاره كرد: برگزاری كنگره بین المللی كلینیسین های دام های بزرگ یكی از سنگ بناهایی است كه می تواند مسیر را در این زمینه برای ما هموار كند.

1397/11/03
14:26:52
5.0 / 5
4998
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
گل چرم