رئیس جهاد كشاورزی اندیمشك:

طرح بزرگ گلخانه ای اندیمشك افتتاح می گردد

طرح بزرگ گلخانه ای اندیمشك افتتاح می گردد

گل چرم: اندیمشك - رئیس جهاد كشاورزی اندیمشك با اشاره به ایجاد ۱۵۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در این شهرستان اظهار داشت: طرح بزرگ گلخانه ای اندیمشك افتتاح می گردد.



سید هدایت اله موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان كرد: استفاده از ظرفیت صنعت كشاورزی برای تولید رونق اقتصادی، توسعه پایدار و تولید اشتغال در اندیمشك از اولویت های مهم در برنامه ریزی برای توسعه شهرستان قرار دارد.
وی اضافه كرد: تكمیل، بهره برداری از طرح های كشاورزی و واگذاری طرح ها به بخش خصوصی با تصمیم هیئت وزیران در حال انجام و طرح بزرگ گلخانه ای اندیمشك هم در این راستا به بخش خصوصی واگذار شد.
رئیس جهاد كشاورزی اندیمشك با اشاره به پیگیری های فرماندار و نماینده مردم اندیمشك برای تكمیل طرح ها در حوزه كشاورزی اظهار نمود: طرح كشاورزی گلخانه ای اندیمشك در زمینی به مساحت ۳۰ هكتار در اندیمشك تكمیل و بهره برداری می گردد.
وی اظهار داشت: با بهره برداری از مجتمع گلخانه ای شهرستان اندیمشك ۲۴ واحد گلخانه ای هر كدام به مساحت ۶ هزار متر مربع بهره برداری و شهرستان اندیمشك به قطب تولید محصولات كشاورزی در استان خوزستان تبدیل خواهد شد.
موسوی با اشاره به ظرفیت تولید ۱۵۰ تن انواع محصولات كشاورزی در هر واحد گلخانه ای اندیمشك، خاطرنشان كرد: با بهره برداری كامل از طرح گلخانه ای اندیمشك بیشتر از ۳ هزار و ۶۰۰ تن به تولیدات كشاورزی شهرستان اندیمشك و استان خوزستان افزوده می گردد.
رئیس جهاد كشاورزی اندیمشك با اشاره به این كه با بهره برداری از مجتمع گلخانه ای شهرستان اندیمشك بیشتر از ۱۵۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم تولید می شود، بیان كرد: حفظ منابع آبی، توجه به توسعه كشت های نوین و افزایش محصولات كشاورزی، تقویت زمینه صادرات و تولید اشتغال پایدار در شهرستان تولید خواهد شد.

1397/08/10
02:42:58
5.0 / 5
5053
تگهای خبر: تولید , جهاد كشاورزی , صادرات , كشاورزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
گل چرم