در نشست پایش بازار كالاهای اساسی مطرح شد؛

آغاز فعالیت سامانه فروش گندم، وضعیت كالاهای اساسی مطلوب است

آغاز فعالیت سامانه فروش گندم، وضعیت كالاهای اساسی مطلوب است

به گزارش گل چرم مدیرعامل شركت بازرگانی دولتی ایران در نشست پایش بازار كالاهای اساسی با اشاره به اینكه برای تأمین كالاهای اساسی كشور، ظرفیت های خوبی بوجود آمده است، از فعّالیّت سامانه ی نوین فروش گندم اطلاع داد.



به گزارش گل چرم به نقل از شركت بازرگانی دولتی ایران، یزدان سیف اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده سامانه ی جدید فروش گندم راه اندازی شده تا ۳.۵ الی ۴ میلیون تن گندم كه در خلال سال فروخته می گردد با استفاده از این سامانه توزیع و ارائه شود.
سیف اضافه كرد: سامانه فروش گندم از اول دی ماه فعالیتش در ۲۵ استان را شروع كرده و تابحال ۱۲ هزار تن گندم با استفاده از این سامانه به فروش رفته است؛ مزایای خیلی از جمله هدفمند شدن فروش گندم و پیشگیری از تخلفات احتمالی در این بخش دارد كه امیدواریم این سامانه هم مانند سامانه جامع بازرگانی موفق عمل كند.
مدیرعامل شركت بازرگانی دولتی ایران با اشاره به میزان فروش گندم از اول سال جاری تابحال اظهار نمود: با این روند عرضه ی گندم، با موجودی مطلوب حدود ۴ تا ۴.۲ میلیون تن وارد سال جدید خواهیم شد.
معاون وزیر جهاد كشاورزی در مورد تأمین كالاهای اساسی كشور هم عنوان كرد: با تأمین به موقع و عرضه و توزیع كالاهای شكر، برنج و روغن به ثبات قیمت این كالاها در كشور رسیده ایم و موجودی این كالاها در حد مطلوب و جوابگوی نیاز داخلی است كه با سرعت بخشیدن به حمل و نقل كالاهای اساسی به وضعیت بسیار مطلوب در این بخش خواهیم رسید.

1397/10/08
14:21:56
5.0 / 5
5069
تگهای خبر: بازار , جهاد كشاورزی , فروش , كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
گل چرم