ربع سكه یك میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد

ربع سكه یك میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد

به گزارش گل چرم رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سكه تهران اعلام نمود كه گرچه قیمت ها در بازار امروز هم روند افزایشی داشته است، اما شدت رشد آن كاسته شده و انتظار كاهش قیمت در آینده بیشتر شده است.


ابراهیم محمدولی در گفت وگو با ایسنا، اظهار نمود: روند و شدت افزایش قیمت ها در بازار طلا بسیار كمتر از روزهای گذشته بوده و نشان داده است كه دولت نه تنها بازار سكه و طلا را رها نكرده بلكه در حال كنترل آن است.

وی افزود: رشد قیمت ها در بازار سكه و طلا متاثر از نرخ های جهانی و نرخ دلار و سایر ارزها در بازار داخلی است كه به نظر می آید در آینده باردیگر كاهش قیمت ها را مشاهده خواهیم كرد.

به گفته وی، در بازار امروز (چهارشنبه) هر عدد سكه تمام بهار آزادی طرح جدید سه میلیون و ۷۶۸ هزار تومان و سكه طرح قدیم سه میلیون و ۶۵۱ هزار تومان معامله می گردد.

او اضافه كرد: نیم سكه یك میلیون و ۹۴۰ هزار تومان قیمت دارد و قیمت ربع سكه به یك میلیون و ۲۰۶ هزار تومان و سكه گرمی به ۶۶۳ هزار تومان رسیده است.

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سكه تهران با اشاره به اینكه نرخ انس جهانی طلا ۱۲۸۳ دلار است، اظهار داشت: هر مثقال طلای ۱۷ عیار یك میلیون و ۴۸۴ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۴۲ هزار و ۶۰۰ تومان در بازار دادوستد می گردد.

محمدولی ابراز امیدواری كرد كه دولت در كنترل بازار سكه و طلا موفق شود و مردم بتوانند در ماه های پایانی سال نسبت به خرید طلا در بازار با خیال راحت اقدام نمایند.




1397/10/19
15:24:26
5.0 / 5
5036
تگهای خبر: اتحادیه , بازار , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
گل چرم