آصفری:

تفحص از نهاد ریاست جمهوری، دانشگاه آزاد و اتاق صنایع و معادن در دستوركار مجلس قرار گیرد

تفحص از نهاد ریاست جمهوری، دانشگاه آزاد و اتاق صنایع و معادن در دستوركار مجلس قرار گیرد

به گزارش گل چرم نماینده مردم اراک در مجلس خواهان بررسی تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری، دانشگاه آزاد و اتاق صنایع و معادن در مجلس شد.


به گزارش گل چرم به نقل از ایسنا، محمدحسن آصفری در تذکری در جلسه علنی بامداد امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی تقاضای اولویت طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی اظهار داشت: نمایندگان مدتی است که درخواست تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری، دانشگاه آزاد و اتاق صنایع و معادن را عرضه کرده اند.
وی ادامه داد: ما مخالف نیستیم که وضعیت بیمه کارگران ساختمانی باید تعیین تکلیف شود اما لازم است تحقیق و تفحص های مهم بخصوص تحقیق و تفحص از اتاق صنایع و معادن که پول زیادی در آنجا حیف و میل می شود هم در اولویت بررسی مجلس قرار گیرد.
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در پاسخ به این تذکر، اظهار داشت: زمانی که تحقیق و تفحص توسط نمایندگان عرضه می شود، ابتدا به کمیسیون مربوطه و در آنجا بررسی می شود.
وی ادامه داد: معمولا مجلس در ایام سه شنبه گزارش های نظارتی، سوال از وزرا و تحقیق و تفحص ها را مورد بررسی قرار می دهد و اگر تحقیق و تفحصی به هیئت رئیسه مجلس عرضه شود، بطور قطع در دستور کار قرار می دهیم.




منبع:

1400/03/02
22:01:28
5.0 / 5
7486
تگهای خبر: ساختمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
گل چرم