از آغاز مهر ماه امسال تاكنون؛

عرضه بیشتر از ۱ میلیون بسته قارچ خوراكی در بازار با نشان هولوگرام

عرضه بیشتر از ۱ میلیون بسته قارچ خوراكی در بازار با نشان هولوگرام

گل چرم: از آغاز مهر ماه امسال تاكنون، بیشتر از یك میلیون بسته قارچ خوراكی با نصب نشان هولوگرام به منظور اطمینان از سلامت این محصول وارد بازار شده است.


به گزارش گل چرم به نقل از وزارت جهاد كشاورزی، غلامرضا تقوی، ­­مدیركل دفتر امور گلخانه ها، گیاهان دارویی و قارچ خوراكی معاونت امور باغبانی­ ضمن اعلام این خبر پیش بینی نمود تا آخر مهر ماه، عرضه بسته های قارچ دارای نشان هولوگرام به بیشتر از سه میلیون عدد برسد.
وی تصریح كرد: با عنایت به این كه در ابتدای سال با مصرف قارچ های سمی خود رو كه از عرصه های منابع طبیعی جمع آوری و عرضه شده بود و باعث مسمومیت تعدادی از مصرف كنندگان شد، طراحی و نصب هولوگرام بر روی بسته های فله ای قارچ خوراكی و بسته های ۴۰۰ تا ۵۰۰ گرمی این محصول به منظور شفافیت مسیر تولید تا عرضه مطرح و به مرحله اجرا گذاشته شد.
این مقام مسئول در وزارت جهاد كشاورزی، با بیان این كه تابحال ۴۱ واحد تولید قارچ خوراكی برای دریافت هولوگرام ثبت نام كرده اند، اظهار داشت: از این تعداد ۱۶ واحد تولیدی، مبالغ مربوط به دریافت هولوگرام را واریز و آماده دریافت این نشان شده اند.
تقوی افزود: هم اكنون، چهار واحد بزرگ تولید قارچ­خوراكی، این هولوگرام را دریافت و روی بسته های محصول خود نصب كرده اند.
وی خاطرنشان كرد: از آنجایی كه نصب نشان هولوگرام نشان دهنده مسیر سالم تولید تا عرضه قارچ خوراكی است، وزارت جهاد كشاورزی بر توجه و استقبال مصرف كنندگان از بسته های قارچ خوراكی دارای نشان هولوگرام تاكید دارد.
مدیركل دفتر امور گلخانه ها، گیاهان دارویی و قارچ خوراكی معاونت امور باغبانی در عین حال تعداد واحدهای تولید كننده قارچ خوراكی در كشور را یك هزار مورد عنوان نمود.

1397/07/19
15:20:49
0.0 / 5
5078
تگهای خبر: بازار , تولید , جهاد كشاورزی , كشاورزی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
گل چرم