چرا خوزستان هنوز در توزیع گوشت مشكل دارد؟

چرا خوزستان هنوز در توزیع گوشت مشكل دارد؟

به گزارش گل چرم معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خوزستان اظهار داشت: جای تعجب دارد كه پس از مدت ها همچنان در بحث توزیع مرغ و گوشت در بازار استان با مشكل مواجه هستیم و نارضایتی هایی در این زمینه وجود دارد.


سیدعلی بحرینی مقدم در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مبحث توزیع مرغ و گوشت در بازار استان اظهار نمود: این كه هنوز درگیر این موضوعات ساده و پیش پا افتاده هستیم، مساله ای است كه می توان با یك برنامه ریزی ساده و تصمیم گیری در كمیته تامین و توزیع كالای استان آنرا حل كرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خوزستان خاطرنشان كرد: باید در درون استان با خردجمعی بهترین روش را برای توزیع و نظارت این كالای محدود داشته باشیم. در این زمینه انتظار است با عنایت به تشكیل قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان، اگر مصوبه ای در این قرارگاه در مورد تامین و توزیع كالا مصوب می شود، آنرا اجرایی و پایش كرد.

بحرینی مقدم با اشاره به نزدیك بودن بازار شب عید عنوان كرد: هم اكنون شرایط تامین كالا در استان خوب است اما یك ماه دیگر بازار شب عید را پیش رو داریم و باید از حالا التهاب و تقاضای شب عید را مد نظر قرار داد چونكه اگر این هماهنگی حالا تولید نشود، آن زمان در شرایط بحرانی قرار می گیریم و این مساله قابل قبول نیست.

وی با بیان این كه باید رویه های تامین كالا در استان اصلاح گردد، افزود: باید پیشنهاداتی را در سطح ملی عرضه دهیم تا بتوانیم منابع بیشتری از سطح ملی جذب نماییم و شرایط تامین كالا و همینطور فعالیت بنكداران استان را مهیا نماییم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خوزستان تصریح كرد: وقتی قیمت كالا افزایش پیدا كرده و نیاز به سرمایه در گردش در بنكداران و توزیع كنندگان عمده وجود دارد، برای این كه بتوانیم تامین نقدینگی نماییم، درخواست داریم تا از محل كمك های فنی اعتباری، تسهیلات ارزان قیمت و سرمایه در گردش به بنكداران و توزیع كنندگان عمده كالا در استان ارائه شود تا برای شب عید دغدغه تامین كالا نداشته باشیم.




1397/10/16
14:32:34
5.0 / 5
5265
تگهای خبر: بازار , تولید , كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
گل چرم