احتمال ادغام دو خودروساز آلمانی و آمریكایی قوت گرفت

احتمال ادغام دو خودروساز آلمانی و آمریكایی قوت گرفت

گل چرم: به نظر می آید كه دو شركت خودروسازی فولكس واگن و فورد قصد دارند بعد از مدتها مذاكره، با یكدیگر ادغام شوند تا بتوانند محصولات بهتر و باكیفیت تری را به بازارهای جهانی عرضه كنند.



به گزارش گل چرم به نقل از وب سایت اتوبلاگ، مدتها پیش بود كه خبر مذاكرات فولكس واگن آلمان با شركت آمریكایی فورد در فضای مجازی و رسانه های خیلی از جهان منتشر و خبرساز شد. حالا تازه ترین گزارش ها نشان داده است كه احتمال ادغام یا تولید یك اتحاد میان این دو خودروساز بزرگ قوت گرفته است.

اوایل سال جاری ۲۰۱۸ میلادی بود كه مقامات فولكس واگن و فورد به منظور توسعه و تولید خودروهای جدید و همینطور كاهش هزینه های نهایی وارد مذاكره شده بودند. مشاركت این دو خودروساز بزرگ كه هر كدام سهم قابل توجهی از بازار فروش خودرو در جهان را به خود اختصاص داده اند، نخست با تولید خودروهای باری و تجاری شروع شد كه به نظر می آید این همكاری در بخش های دیگر و در وسعت بیشتری توسط این دو شركت بزرگ صورت خواهد گرفت تا جایی كه این دو خودروساز آلمانی و آمریكایی با یكدیگر ادغام شوند.

بسیاری از تحلیلگران و كارشناسان فعال در بازار خودرو برآورد كرده اند كه این همكاری و ادغام بدون شك تاثیر شگرفی بر روی بازارهای فروش خودرو در جهان خواهد گذاشت و محصولات بهتر و جدیدتری را به دست مشتریان خواهد رساند.

از آنجایی كه فورد همواره در تولید محصولات باری نظیر وانت پیكاپ كارنامه بسیار درخشانی دارد و فولكس واگن هم اخیرا به توسعه فناوری خودروهای برقی و خودران روی آورده است، انتظار می رود همكاری بیشتر و همینطور ادغام این دو خودروساز نتایج بسیار قابل قبول و خوبی را به دنبال داشته و عملكرد و میزان فروش آنها را دربسیاری از كشورها همچون چین و ایالات متحده بهبود قابل توجهی خواهد بخشید.

در گزارش دیگری كه تحلیلگران عرضه داده اند همینطور ذكر شده است كه ادغام این خودروساز میلیون ها دلار صرفه جویی را برای آنها به ارمغان خواهد آورد و به اشتراك گذاری پلت فرم هایشان برای هر دوی آنها منافع قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

توماس سدران - رئیس هیئت مدیره فولكس واگن - چند ماه پیش بود كه به خبرگزاری های آلمان گفته بود احتمال تولید مشترك خودرو میان فولكس واگن و شركت فورد آمریكا وجود دارد و ما هم اكنون درحال مذاكره با فورد هستیم.

وی تاكید كرده بود كه این دوشركت در آینده ای نزدیك از نتایج مذاكرات خود به صورت رسمی سخن خواهند گفت.




1397/07/27
22:25:43
5.0 / 5
5190
تگهای خبر: بازار , تولید , فروش , محصول
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
گل چرم